Preizkusite novo različico: COBISS+
 Vzajemna baza podatkov: COBIB.SI - Vzajemna bibliografsko-kataložna baza podatkov (Štev. zapisov: 5.074.488)

Izbrani zapis trajna povezava

AvtorRoškar, Katarina
Lokar, Matija
Naslov Matura iz matematike v luči tehnologije = Final External Examination - Matura in the View of Technology / Katarina Roškar, Matija Lokar
Vrsta/vsebinatype of material prispevek na konferenci
Jezikslovenski
Leto2007
Fizični opisStr. 346-356
OpombeBibliografija: str. 355-356
Predmetne oznake (nekontrolirane)matura / tehnologija / preverjanje znanja / sistemi za simbolno računanje / SSR / matura / external examination / technology / assessment / Computer Algebra Systems / CAS
UDK659.2:004
Druge klasifikacije
97U70
97C80 (MSC 2000)
PovzetekRazvoj informacijske tehnologije in še posebej programov oziroma sistemov za simbolno računanje (SSR) ponuja nova orodja in neizogibno vpliva na metode in cilje matematičnega izobraževanja. SSR spreminjajo matematični svet in te spremembe je potrebno ustrezno vključiti tudi v matematični izobraževalni sistem. V zvezi s tem se poraja veliko pomembnih vprašanj. Eno ključnih je vpliv na preverjanje znanja. Trenutno so na maturitetnem pisnem izpitu iz matematike dovoljena le standardna (znanstvena) računala. V luči naraščajoče uporabe SSR si pogledamo izbrane maturitetne naloge in jih uvrstimo v razrede petih različnih razvrstitev, ki merijo koristnost in vpliv sistemov za simbolno računanje na izpitna vprašanja. Predstavimo tudi sistem spletnih strani, zasnovan kot wiki, kjer se zbirajo pričujoče analize, ki bodo v pomoč pri uvajanju tehnologije v učni proces.
The development of information technology and, especially, programs or computer algebra systems (CAS) offers new tools and inevitably influences the methods and goals of mathematical teaching and learning. CAS are reshaping the mathematical landscape and the mathematical education system should reflect these changes. Many questions arise concerning this fact. One of the key questions is the influence on assessment. At the moment only standard (scientific) calculators are allowed during the Matura examination. In the view of emerging usage of CAS, we take a look at couple of exam questions and classify them according to five different schemes which measure the usefulness and the impact of computer algebra systems on exam questions. We also present the wiki based pages, where analyses as this one accumulate and serve as a helpful tool in introducing technology into the teaching process.
COBISS.SI-ID14490969
Glej publikacijo TI=Vzgoja in izobraževanje v informacijski družbi [Elektronski vir] : zbornik konference = Education in information society : conference proceedings.- Str. 346-356