Preizkusite novo različico: COBISS+
 Vzajemna baza podatkov: COBIB.SI - Vzajemna bibliografsko-kataložna baza podatkov (Štev. zapisov: 5.014.462)

Izbrani zapis trajna povezava

AvtorLukšič, Primož, 1980-
Horvat, Boris, 1976-
Lokar, Matija
Kavkler, Iztok
Orbanić, Alen
Naslov Izdelava lastnih e-gradiv s pomočjo naprednih učnih kock = Creating personalized e-learning content using advanced learning blocks [Elektronski vir] / Primož Lukšič ... [et al.]
Vrsta/vsebinatype of material prispevek na konferenci
Jezikslovenski, angleški
Leto2010
Fizični opisStr. 647-654
OpombeNasl. z nasl. zaslona
Opis vira z dne 29. 4. 2010
Soavtorji: Boris Horvat, Matija Lokar, Iztok Kavkler, Alen Orbanić
Bibliografija: str. 653
Predmetne oznake (nekontrolirane)računalništvo / informacijska tehnologija / e-izobraževanje / e-gradiva / izdelava gradiv / e-storitve / napredne učne kocke / computer science / information technology / e-learning / e-learning content / content creation / e-services / advanced learning blocks
UDK659.2:004
Druge klasifikacije
97U50 (MSC 2010)
URLhttp://www.sirikt.si/fileadmin/sirikt/fotogalerija/2010/Zbornik/SIRIKT2010_Zborn...
PovzetekPogosto slišimo in beremo o spremenjeni vlogi učitelja, ki iz "govorečega učbenika" postaja strateg, pedagoški diagnostik, organizator pedagoškega dela in svetovalec. Poleg tega je vedno bolj izpostavljena potreba po individualnem pristopu k učencu. Pomemben del pri podpori uveljavitve omenjenih pristopov nosijo učna gradiva. Ali sodobna egradiva podpirajo to novo, spremenjeno vlogo učitelja? Skupina raziskovalcev na Fakulteti za matematiko in fiziko, UL in Inštitutu za matematiko, fiziko in mehaniko se že nekaj let ukvarja s problematiko gradnje elektronskih učnih gradiv. Tako smo začeli z gradnjo portala NAUK (http://www.nauk.si), ki postaja osrednja dostopna točka za različna e-gradiva s področja matematike, računalništva, fizike in logike. Bistvo projektov je izgradnja naprednih učnih vsebin, ki učitelju dajejo možnost prilagajanja. Vendar si želimo tudi, da bi učitelj ta gradiva lahko spreminjal kar na samem portalu. Zato bomo v okviru projekta e-Sigma ponudili okolje, kjer bo lahko učitelj vzel obstoječe gradivo ali izdelal novega, ga prilagodil svojim željam ter ga takoj objavil na spletu. Cilj omenjenih projektov je tako ponuditi nova učna gradiva hkrati z orodjem, ki bo omogočalo enostavno gradnjo in objavo novih e-gradiv.
We often hear and read about how the teacher's role has changed from the "textbook, which speaks" to strategist, educational diagnostician, the organizer of teaching, and counselor. In addition, the need for individual approach to each pupil is increasingly exposed. An important part in supporting the enforcement of these approaches is carried out by the teaching materials. But does contemporary e-learning content support this new, changed role of the teacher? A team of researchers at the Faculty of Mathematics and Physics, UL and the Institute of Mathematics, Physics and Mechanics has been involved with constructing electronic learning materials for several years now. Lately, we have started with the construction of the NAUK portal (http://www. nauk.si), which is becoming the central access point for various mathematics, computer science, physics and logic e-learning content. The essence of the projects is the construction of advanced learning content, which gives the teacher the opportunity to adapt it. But we also want the teacher to personalize the content on the site itself. Therefore, we will offer - in the scope of the project e-Sigma - an environment where the teacher will take existing materials or produce new ones, adapt them to his or her needs, and immediately post them online. The aim of these projects is to offer new learning materials along with tools that will enable easy construction and publication of new e-learning content.
COBISS.SI-ID15555417
Glej publikacijo TI=Zbornik vseh prispevkov [Elektronski vir].- Str. 647-654

info Dostopna je elektronska verzija dokumenta ali pa gre za elektronski vir