Preizkusite novo različico: COBISS+
 Vzajemna baza podatkov: COBIB.SI - Vzajemna bibliografsko-kataložna baza podatkov (Štev. zapisov: 5.091.120)

Izbrani zapis trajna povezava

AvtorJeznik, Matjaž, 1980-
Naslov Teaching English through theatre = Poučevanje angleškega jezika z gledališko igro : diplomsko delo / Matjaž Jeznik
Vrsta/vsebinatype of material diplomsko delo
Jezikangleški
Leto2016
Založništvo in izdelavaLjubljana : [M. Jeznik], 2016
Ostali avtorjiSkela, Janez
Fizični opisIV, 46 str. : ilustr., graf. prikazi, tabele ; 30 cm
OpombeBesedilo v angl.
Mentor Janez Skela
Bibliografija: str. 40-41
Izvleček ; Abstract
Univ. v Ljubljani, Filozofska fak., Odd. za anglistiko in amerikanistiko
Predmetne oznake (nekontrolirane)angleščina / metodika pouka / tuji jeziki / gledališče / samozavest / avtentična besedila / diplomska dela
UDK811.111:37.091.3:792(043.2)
792:811.111:37.091.3(043.2)
Druge klasifikacije
6-200 (FRASCATI)
PovzetekNamen diplomske naloge je predstaviti prednosti poučevanja in učenja angleškega jezika z gledališko igro. V teoretičnem delu so predstavljene prednosti uporabe vsebin, osnovanih na gledališki igri, kot so predstavljene v različnih virih. Prednosti vključujejo izboljšano samozavest, pridobivanje besedišča in jezikovnih vzorcev v avtentičnem kontekstu, izboljšana spontanost pri uporabi tujega jezika itd. Prav tako je obravnavana najprimernejša izbira učitelja za tovrstno poučevanje, pri čemer so predstavljene možnosti učitelja gledaliških vsebin s poznavanjem angleškega jezika v primerjavi z učiteljem angleškega jezika. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati ankete, izvedene v gledališki šoli TRY Theatre iz Rijeke. Temu sledi intervju z direktorjem in so-ustanoviteljem šole. V zaključku je vključena tudi obravnava uporabe vsebin na gledališki osnovi pri običajnem pouku tujega jezika in morebitnih posledic.
The purpose of the BA thesis is to present the benefits of teaching and learning English as a foreign language through theatre. The theoretical part includes a critical overview of various sources researching the benefits of using drama-based content, such as increased self-confidence, vocabulary and language pattern acquisition in authentic context, improved spontaneity in language use, etc. It also discusses the choice of the most appropriate teacher for this type of teaching, exploring the possibility of a drama teacher with English language skills vs. an English teacher. The empirical part presents the results of a survey carried out at the TRY Theatre school in Rijeka, followed by an interview with the schools' director and co-founder. The thesis also includes a discussion regarding the use of drama-based content in standard EFL classrooms and possible implications thereof.
COBISS.SI-ID63108962

Zaloga v knjižnicah

Prikaz kataloga:  

info Izberite knjižnico in preverite, ali je izvod dejansko prost za izposojo!
Št. Ime institucije/knjižnice Kraj Akronim Namenjeno izposoji Preostala zaloga
FF, Osrednja humanistična knjižnica, Ljubljana Ljubljana FFLJ 001availability v čitalnico: 1 izv. FF, Osrednja humanistična knjižnica, Ljubljana