Preizkusite novo različico: COBISS+
 Vzajemna baza podatkov: COBIB.SI - Vzajemna bibliografsko-kataložna baza podatkov (Štev. zapisov: 5.073.681)

Izbrani zapis trajna povezava

AvtorBrezavšček, Ines
Naslov Using visual aids and mental imagery to help motivate EFL students to write = Uporaba vizualnih sredstev in mentalnih predstav za motiviranje učencev k pisanju pri pouku angleškega jezika : magistrsko delo / Ines Brezavšček
Vrsta/vsebinatype of material magistrsko delo
Jezikangleški
Leto2016
Založništvo in izdelavaLjubljana : [I. Brezavšček], 2016
Ostali avtorjiSkela, Janez
Fizični opis50 str. : ilustr. ; 30 cm
OpombeZaključno delo 2. stopnje bolonjskega programa
Mentor Janez Skela
Bibliografija: str. 48-50
Abstract ; Povzetek
Univ. v Ljubljani, Filozofska fak., Oddelek za anglistiko in amerikanistiko
Predmetne oznake (nekontrolirane)angleščina / metodika pouka / tuji jeziki / vizualna učna sredstva / mentalne predstave / pisanje / učbeniki / delovni zvezki / magistrska dela / English language / ELT methodology / foreign languages / visual aids / mental imagery / writing / EFL coursebooks / EFL workbooks
UDK811.111'243:37.091.3(043.2)
Druge klasifikacije
6-200 (FRASCATI)
PovzetekThe thesis presents the use of visual aids and mental imagery in the process of teaching writing to EFL students. First a brief analysis of the skill of writing is given. Reading, listening and speaking are all being taught separately, while writing seems to be often forgotten or grouped together with the skill of speaking. The author argues that speaking and writing should not be linked together since writing requires a different set of skills than speaking. Furthermore, the focus shifts towards the writing process and how the visual aids and mental imagery can be used as great tools for motivating learners to write, especially in the pre-writing stages. Visual aids focusing on pictures and mental imagery are explored in detail. Mental imagery is introduced as a useful technique for preparing the students for the writing process beforehand and helping them generate ideas. After a detailed analysis of visual aids and mental imagery, the author presents her own examples of visual aids and mental imagery exercises that would benefit the students as well as the teacher, considering everything presented beforehand. Last but not least, the thesis takes a look at four EFL coursebooks and workbooks and analyses the nature of writing exercises coupled with visual aids to see their interaction and the role they play in teaching and motivating students to write.
Magistrsko delo predstavi uporabo vizualnih sredstev in mentalnih predstav kot pomoč pri procesu učenja pisanja pri angleškem jeziku. Najprej je na kratko predstavljena analiza samega procesa pisanja. Magistrsko delo zagovarja pisanje kot pomembno spretnost, ki pa je žal pogosto zanemarjena, čeprav bi jo bilo potrebno obravnati enako, kot so obravnavane spretnosti branja, poslušanja in govorjenja. Zaradi vsega tega avtorica zavzema stališče, da sta spretnosti govorjenja in pisanja ločeni entiteti, saj vsaka zahteva posebne zmožnosti, ki niso nujno enake pri obeh. V nadaljevanju se magistrsko delo osredotoča na sam proces pisanja in ugotavlja, kako lahko vizualna sredstva in mentalne predstave služijo kot motivacijski pripomoček za učenje pisanja, še posebej v prvih korakih ali predpripravah za pisanje. Sledi obravnava vizualnih sredstev ter mentalnih predstav, s poudarkom na slikah. Mentalne predstave služijo kot prepdpriprava za pisanje in pripomoček, ki učencem pomaga ustvarjati ideje. Po podrobni analizi vizualnih sredstev in mentalnih predstav sledijo avtoričini lastni primeri, ki služijo tako učiteljem kot učencem, upoštevajoč vse predhodno obravnavane lastnosti procesa pisanja. Nazadnje sledi analiza štirih učbenikov in delovnih zvezkov angleškega jezika, kjer avtorico zanimajo predvsem narava pisnih nalog in z njimi povezanih vizualnih sredstev ter kako le-ta vplivajo na motiviranje učencev, da pišejo.
COBISS.SI-ID63112290

Zaloga v knjižnicah

Prikaz kataloga:  

info Izberite knjižnico in preverite, ali je izvod dejansko prost za izposojo!
Št. Ime institucije/knjižnice Kraj Akronim Namenjeno izposoji Preostala zaloga
FF, Osrednja humanistična knjižnica, Ljubljana Ljubljana FFLJ 001availability v čitalnico: 1 izv. FF, Osrednja humanistična knjižnica, Ljubljana